OBJEDNÁVKY S GARANCÍ DORUČENÍ DO VÁNOC JSOU UŽ UZAVŘENÉ, ALE OBJEDNÁVAT MŮŽETE SMĚLE DÁL. DÁRKOVÉ PYTLÍČKY ODESÍLÁM DO 15.12., DÁRKOVÉ POUKAZY VÁM DORAZÍ DO EMAILU DO DALŠÍHO DNE OD ZAPLACENÍ. Ostatní objednávky vám budou dělat doma radost po Novém roce.

Vrácení zboží a reklamace

1) Jak je to s vrácením zboží?

Určitě se může stát, že se vám po rozbalení zakoupený produkt nelíbí nebo nesplňuje vaše představy. Pokud si nákup rozmyslíte, můžete nepoužívané produkty vrátit v klasické lhůtě 14 dní. Vrácení je možné přes Zásilkovnu zdarma, stačí, když mi dáte vědět emailem a já vám pošlu instrukce. Můžete samozřejmě využít i jiného přepravce, ale na vlastní náklady. Vždy prosím o oznámení o vrácení zboží přes email, je to důležité hlavně ve chvílích, kdy přepravní služba nestíhá a balíček je dlouho na cestě. Peníze za zakoupené produkty vám pošlu zpět po přijetí balíku. Poštovné zpětně neproplácím.

2) Co když se ve 2 leté záruční době zakoupený produkt pokazí?

V případě, že jste ho opravdu používali tak jak se má - tašku zbytečně moc nepřetěžovali atd.,  určitě vám ráda pomůžu situaci vyřešit bez jakéhokoli poplatku navíc. Napište mi, pošlete fotku závady a domluvíme se na dalším postupu. Pokud to bude možné, závadu opravím. Pokud to nepůjde, můžeme se dohodnout na výměně produktu za stejný nebo podobný, případně se domluvíme na peněžní kompenzaci podle toho, jaká doba uběhla od nákupu. Poštovné tam i zpět nabízím opět přes Zásilkovnu zdarma, instrukce k odeslání ke mě pošlu elektronicky na email..

3) Můj oblíbený kousek se pokazil až po záruční době, ale nechci se ho vzdát. Co teď?

I v takových chvílích se mi určitě ozvěte, pokud to bude v mých silách, ráda vám pomůžu ho zase opravit. Vzhledem k tomu, že záruka už prošla, prosím o pochopení, když si za to určím částku adekvátní ceně materiálu a doby trvání opravy. Poštovné hradí kupující.

4) Produkt se mi poškodil vlastní vinou, můžu ho i tak nechat opravit?

Jistě, určitě se ozvěte a domluvíme se, platí stejné podmínky, jako u 3. otázky.

Zajímá vás cokoliv dalšího? Napište mi do komentářů pod tímto článkem nebo osobně do zprávy, ráda dotaz zodpovím.