VÁNOCE JSOU ZA DVEŘMI! UŽ JE NEJVYŠŠÍ ČAS NA OBJEDNÁVKU, AŤ STIHNEME VÁŠ BALÍČEK DORUČIT POD STROMEČEK. ❤️

Vrácení zboží a reklamace

1) Jak je to s vrácením zboží?

Určitě se může stát, že se vám po rozbalení zakoupený produkt nelíbí nebo nesplňuje vaše představy. Pokud si nákup rozmyslíte, můžete nepoužívané produkty vrátit v klasické lhůtě 14 dní. Vrácení je možné přes Zásilkovnu zdarma, stačí, když nám dáte vědět emailem a pošleme vám instrukce. Můžete samozřejmě využít i jiného přepravce, ale na vlastní náklady. Vždy prosíme o oznámení o vrácení zboží přes email, je to důležité hlavně ve chvílích, kdy přepravní služba nestíhá a balíček je dlouho na cestě. Peníze za zakoupené produkty vám pošleme zpět po přijetí balíku. Poštovné zpětně neproplácíme.

2) Co když se ve 2 leté záruční době zakoupený produkt pokazí?

V případě, že jste ho opravdu používali tak jak se má - tašku zbytečně moc nepřetěžovali atd.,  určitě vám rádi pomůžeme situaci vyřešit bez jakéhokoli poplatku navíc. Napište nám, pošlete fotku závady a domluvíme se na dalším postupu. Pokud to bude možné, závadu opravíme. Pokud to nepůjde, můžeme se dohodnout na výměně produktu za stejný nebo podobný, případně se domluvíme na peněžní kompenzaci. Poštovné tam i zpět nabízíme opět přes Zásilkovnu zdarma, instrukce k odeslání odešleme na email.

3) Můj oblíbený kousek se pokazil až po záruční době, ale nechci se ho vzdát. Co teď?

I v takových chvílích se mi určitě ozvěte, pokud to bude v našich silách, rádi vám pomůžeme ho zase opravit. Vzhledem k tomu, že záruka už prošla, prosíme o pochopení, když si za opravu určíme částku adekvátní ceně materiálu a doby trvání opravy. Poštovné hradí kupující.

4) Produkt se mi poškodil vlastní vinou, můžu ho i tak nechat opravit?

Jistě, určitě se ozvěte a domluvíme se, platí stejné podmínky, jako u 3. otázky.

Zajímá vás cokoliv dalšího? Napište nám do komentářů pod tímto článkem nebo osobně do zprávy, rádi dotazy zodpovíme.